We meten om onze kwaliteit te verbeteren

Al een tijdje voert Tauw België een tevredenheidsonderzoek uit bij zijn klanten. Tauw Group heeft vorig jaar deze onderzoeken uniform gemaakt, zodat alle landen eenzelfde systematiek hanteren. Zo kunnen we binnen Tauw Group aan benchmarking doen, van elkaar leren én onze kwaliteit continu verbeteren.

Het tevredenheidsonderzoek is opgesplitst in post project evaluations (PPE) en client satisfaction reviews (CSR).

We voeren de PPE uit na beëindiging van een opdracht. Het doel is kort te peilen hoe tevreden de klant is over het verloop van het project. Niet alleen de klant krijgt de vragenlijst toegestuurd. Er gaat ook een exemplaar naar de projectleider om te zien of klant en projectleider de samenwerking voor het project op dezelfde manier beoordelen.

Jaarlijks voeren we met de CSR een ruimere bevraging uit bij klanten om de tevredenheid over de algemene samenwerking na te gaan. Tauw Group toetst de beoordeling van het algemene behaalde kwaliteitsniveau af met andere landen.

De beide evaluaties stellen Tauw België in staat om kort op de bal te spelen als ergens de kwaliteit in het gedrang komt én op lagere termijn verbetertrajecten uit te rollen. Hartelijk dank aan alle klanten voor de medewerking aan deze bevragingen!

T +32 93 40 69 66
E bert.leysen@tauw.com

Hoe kunnen wij u helpen?

Leg uw vraagstuk voor aan onze experts, wij adviseren graag.